Zwroty i reklamacje
Zwroty towaru
TerminJeśli chcesz zwrócić towar, jako Konsument masz do tego prawo w ciągu 14 dni.
Procedura
W celu dokonania zwrotu należy przesłać oświadczenie informujące o decyzji o odstąpieniu od umowy. Aby to zrobić, musisz napisać na adres e-mail sales@maleszklarnie.pl, podając swoje dane kontaktowe (imię i nazwisko, numer telefonu), numer i datę zamówienia, nazwę produktu.
Zwrot towaru
Po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy obsługa sklepu wysyła informację o dalszych krokach związanych ze zwrotem towaru.
Obowiązkiem klienta jest spakowanie i zabezpieczenie towaru przed wysyłką.
Prosimy nie odsyłać przesyłek bez przesłania formularza zwrotu oraz bez odpowiedzi ze strony obsługi sklepu - nie zostaną one odebrane i wrócą do nadawcy.
Zwrotowi nie podlegają zamówienia indywidualne - produkty tworzone według projektu klienta lub produkty z katalogu modyfikowane na prośbę klienta np. z wymiarami podanymi przez klienta, malowane oraz produkty zużyte, zniszczone oraz noszące ślady montażu.
Zwrot pieniędzy za zakup
Sklep w ciągu 14 dni (zwykle znacznie szybciej) od otrzymania zwrotu towaru, zwraca pieniądze na konto wskazane przez klienta.
Sprzedawca zwraca konsumentowi kwotę wynikającą z ceny zakupionych produktów oraz
opłaty za transport od sprzedawcy do klienta.
Koszt zwrotu towaru pokrywa Klient.
Konsument ponosi odpowiedzialność finansową za zmniejszenie wartości przedmiotu.
Reklamacje
Procedura
W celu złożenia reklamacji prosimy o wysłanie formularza reklamacyjnego. Aby to zrobić, musisz napisać na adres e-mail reklamacje@maleszklarnie.pl.
Dla maksymalnie szybkiej odpowiedzi na Państwa reklamacje, prosimy o napisanie tematu w tytule maila:
"Reklamacja w sprawie szklarni (nazwa szklarni)" i dalej należy napisać:
- Imię i nazwisko
- Telefon, adres, gdzie Szklarnia była zamontowana
- Data zamówienia
- Skład zamówienia: jaka to jest Szklarnia (nazwa), fundament, i tak dalej
- Kto robił montaż szklarni: Państwo lub nasza ekipa montażowa
- Maksymalnie szczegółowo opisać problem, z którym się Państwo spotkali
- Zdjęcia (może być też dodatkowo nagrany filmik), na których widoczny jest problem (na przykład pęknięcie poliwéglanu) oraz zdjęcia ogólne ze wszystkich stron (4 zdjęcia, szklarnia powinna być widoczna ze wszystkich stron), 2 zdjęcia od środka szklarni (zdjęcia od wejścia szklarni, od obu stron).
Prosimy potwierdzić wysłanie reklamacji dzwoniąc na numer +48732082256, ponieważ czasami maili trafiają do spamu.
Po potwierdzeniu reklamacji, prosimy czekać na odpowiedź naszego specjalisty. Serwis sklepu skontaktuje się z Tobą w celu uzyskania informacji na temat dalszych kroków.
Termin
Sklep rozpatruje reklamację w ciągu maksymalnie 14 dni, o podjętych czynnościach informuje się Klienta drogą mailową.